Jak wiadomo, każdy Eksperyment ma swój kod. To są podstawowe geny:
1 - gepard (szybkość)
2 - szczur (elastyczne kości i odporność na wiele trucizn)
3 - jaszczurka (regeneracja na większą skalę)
4 - dydelf (udawanie martwego do 6 godzin)
5 - pawica grabówka (doskonały węch - do 11 km)
6 - kameleon (możność wtapiania się w otoczenie)
7 - goryl (może podnieść do 2000 kg)
8 - wąż morski (jedna kropla jadu może zabić 200 ludzi)
9 - sokół (doskonały wzrok)
Pierwsza sprawa:
Informuję, że dwója się zmieniła i zamiast nietoperza jest szczur. Stwierdziłam, że rzadko będzie się korzystało z echolokacji, a gumowe kości się przydadzą. Te osoby, które mają dwójkę w kodzie proszone są o poprawienie kodu w swojej KP. Dziękuję.
Druga sprawa:
Zmienił się też kod w `zerówkach`. Wcześniej miałam kod: 60097. Teraz wygląda on tak: 600-SS-97. SS, jak wiadomo oznacza Super Soldier. Jesteśmy jednostką trudną do zlikwidowania. Ci, którzy posiadają 00 w kodzie, proszeni są o zmianę go na taki, jak Mój. Dziękuję.
Trzecia sprawa:
Prośba do Gabrielle i Vastry. Obie macie zdublowany gen. U jednej jest on nieaktywny, u drugiej przeciwnie. Postarajcie się dziewczyny, by Wasz kod wyglądał mniej więcej tak samo. I takowe eksperymenty mogą mieć od trzech: 39(9B) do pięciu cyfr: 3(3B)125. Żeby się nie porobił bajzel niepotrzebnie. Vastra, jeśli będziesz taka miła, to zmień oznaczenie kodu. Dziękuję.
Czwarta sprawa:
Jest tak zwany Eksperyment wybrakowany. Posiada on trzy cyfry w kodzie. Nie mniej i nie więcej.
Piąta sprawa:
Jeśli chodzi o jakiś dodatkowy gen oczywiście nie robię problemów. Tylko jedno zastrzeżenie. Skracamy wtedy cyfrowy kod do czterech liczb, żeby nie być za bardzo przepakowanym. Dziękuję.
To tyle, co miałam do napisania. Uznałam, że przyda się wytłumaczenie. Wszelkie zażalenia proszę umieszczać pod tą notką. Jakieś ciekawe pomysły, też pod nią. Dziękuję za uwagę.