Wizerunek - najlepiej zdjęcie realne.
Numer Eksperymentu:
Pochodzenie: Laboratorium Genetyczne
Nazwa Eksperymentu: Chimera
Przybrane przez siebie imię:
Przybrane przez siebie nazwisko:
Kolor oczu:
Kolor włosów:
Wzrost:
Waga:
Znaki szczególne:
Posiadane zwierzęta:
Posiadana broń:
Inne uwagi:
Znaczenie kodów:
00 - tylko dana osoba wie, jaki gen specjalny posiada. Nie ujawnia go.
Tylko szóstka wyselekcjonowanych Super Soldiers posiada gen 00:
-Ty'Loon
-Zayron (Zaginiony)
-Tilraun
-Caracal
-Santiago (Zaginiony)
-Therret (Zaginiona)
Inne Eksperymenty nie mogą posiadać tego genu. Zapamiętać!
1 - gepard (szybkość)
2 - szczur (elastyczne kości) ten gryzoń ma elastyczne kości, dzięki czemu może przeżyć upadek z drugiego piętra. Jest też odporny na wiele rodzajów trucizn.
3 - jaszczurka (regeneracja na większą skalę)
4 - dydelf (udawanie martwego do 6 godzin)
5 - pawica grabówka (doskonały węch - do 11 km)
6 - kameleon (możność wtapiania się w otoczenie)
7 - goryl (może podnieść do 2000 kg)
8 - wąż morski (jedna kropla jadu może zabić 200 ludzi)
9 - sokół (doskonały wzrok)
Jak wiadomo, każdy Eksperyment ma swój kod. To są podstawowe geny:
1 - gepard (szybkość)
2 - szczur (elastyczne kości i odporność na wiele trucizn)
3 - jaszczurka (regeneracja na większą skalę)
4 - dydelf (udawanie martwego do 6 godzin)
5 - pawica grabówka (doskonały węch - do 11 km)
6 - kameleon (możność wtapiania się w otoczenie)
7 - goryl (może podnieść do 2000 kg)
8 - wąż morski (jedna kropla jadu może zabić 200 ludzi)
9 - sokół (doskonały wzrok)
DODATKOWE INFORMACJE:
1. Zdublowany Gen:
Istnieją eksperymenty, u których jeden rodzaj genu wystąpił podwójnie. Co nietrudno stwierdzić, zdublowany gen zajmuje miejsce dla innych rodzajów, zmniejszając ilość umiejętności eksperymentu. Podwójny gen powoduje mutacje wyglądu. Mutacja jest zależna od zwierzęcia, z którego został pozyskany.
Ponadto, podwójne geny mogą spowodować, że duplikacja całkowicie wyłączy je z użytku - dezaktywuje odpowiadający za nie fragment DNA.
Kod eksperymentu z nieaktywnym genem, posiada nawias przy duplikacie, z dużą literą B. - 39(9B)
Kod z genem aktywnym, posiada jedynie nawias przy duplikacie - 39(9)
Takowe eksperymenty mogą mieć od
trzech: 39(9B) do pięciu cyfr: 3(3B)125.
2. Eksperyment Wybrakowany:
Jest tak zwany Eksperyment wybrakowany. Posiada on trzy cyfry w kodzie. Nie mniej i nie więcej.
3. Dodatkowe Geny:
Jeśli
chodzi o jakiś dodatkowy gen oczywiście nie robię problemów. Tylko
jedno zastrzeżenie. Skracamy wtedy cyfrowy kod do czterech liczb, żeby
nie być za bardzo przepakowanym. Dziękuję.
4. Używki:
Eksperymenty nie mogą palić papierosów, bo substancje w nich zawarte niszczą poszczególne geny, a nawet powodują, że gen obróci się przeciwko temu, kto go nosi. Alkohol jest dozwolony. Od niewielkiej już jego ilości Genetyczni Odmieńcy mają szum w głowie i zarąbisty humor.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz